2016年2月9日 星期二

謹記 低買高沽!2016年,機會常在


俗話講「好的開始,是成功的一半」。不過今年開局不利。2016年首個交易日,A股暴跌並以觸發7%的第二檔熔斷提前收皮,這一跌,A股市值跌咗足足4萬億。恆指陪跌587點或2.68%;國指更瀉3.62%或349點,報9,311點的3星期低位。

內地A股首日啟動熔斷機制馬上「一開即熔」,下午1時33分A股跌7%後停市,簡直是「墨菲法則(Murphy's Law)」最完美大演繹。所謂「墨菲法則」:凡是可能出錯的事,不管這種可能性有幾細,都必定會發生。

睇下啲專家點總結A股暴跌的四大因素:

1. 央行最終放棄兌美元中間價6.5底線定價,導致人民幣離岸價大幅貶值創5年新低,引發資本外逃憂慮,從而導致股市受壓下跌;

2. 萬寶之爭引起監管部門對於保險舉牌資金來源和槓桿的關注,使投資者擔心險資入市資金可能存在回撤的風險;

3. 新鮮熱辣的12月製造業PMI降至48.2,繼續差強人意,預示出經濟繼續面臨較大下行壓力!

4. 解禁大限將至和新實施股市熔斷機制,引起市場避險觀望情緒。

不過在筆者看來,以上全部都係鳩吹。匯率跳水?人民幣自加入SDR以來,離岸價哪天不是大上大落?A股不是照樣風平浪靜嗎?

經濟數據差?去年邊個月的經濟數據好過?製造業PMI已連續十個月低於50的臨界值了,點解要揀今日跌餐勁?

解禁大限將至?大股東要減持?一早都知啦?點解12月31號唔跌,係都要等到今日先來暴跌?

所以,天要落雨,娘要嫁人,要跌啲話總會跌!不過,樂觀啲來睇,股市唔跌落來,你又邊有靚價接貨呢?

總之,低買高沽,低位有錢買,高位有貨沽。2016年,機會常在。



周公
2016年1月5日@大方向


沒有留言: